Linia telefonica gratuita pentru rezolvarea problemelor asiguratilor

Telverde-Dialog CSA

telverde-Dialog CSA

telverde-Dialog CSA

Linia telefonica gratuita de tipul telverde-Dialog CSA a fost special creata pentru consilierea clientilor nemultumiti de serviciile companiilor de asigurari. Astfel, asiguratii vor putea primi asistenta de specialitate in scopul formularii unei petitii pentru rezolvarea amiabila a problemelor care apar in relatiile cu asiguratorii.

Persoanele asigurate vor putea primi sfaturi despre cum trebuie sa fie facuta formularea unei petitii precum si ce elemente obligatorii trebuie sa cuprinda pentru rezolvarea mult mai rapida a cazurilor. Raspunsul va fi primit de petitionari in scris, in termenul prevazut de legislatia in vigoare, ca urmare a solutionarii petitiilor adresate Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor.

Aceasta linie telefonica a fost pusa la dispozitia consumatorilor de asigurari de catre Comisia de Supraveghere a Asigurarilor. Serviciul este unul nou si se rezuma doar la consilierea asiguratilor nemultumiti de serviciile asiguratorilor nu si la preluarea reclamatiilor.

Numarul de telefon 0-8008-25627 va fi gratuit pentru toti utilizatorii, putand fi accesat din orice retea fixa sau mobila si va putea fi disponibil de luni pana joi in intervalul orar 9.00-16.30, respectiv vineri intre orele 09.00-14.00.


This entry was posted in Asigurari Casco, Asigurari de sanatate, Asigurari de viata, Diverse, Locuinte, Rca and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *