Cardul Euro26 şi asigurarea medicală


Un nou episod din interacţiunile mele cu băncile din România. Astăzi Banca Transilvania. Mă voi referi in special la agenţia Gorjului din Bucureşti unde se pare că s-au adunat cei mai incapabili oameni de pe pământ. Astăzi voi povesti despre cardul meu Euro 26.Anul trecut, în toamnă, îmi propusesem să merg în Mare Britanie în vacanţă la un prieten. Pentru asta aveam nevoie de o asigurare medicală. Auzisem de la soră-mea, care facuse aceeaşi chestie, că în momentul în care îţi faci card Euro 26 primeşti gratuit şi asigurare medicală. Am verificat pe internet şi chiar aşa era oferta bancii, aşa că m-am dus să-mi fac card, deşi nu aveam nevoie. Dar fiind gratis am zis că se merită.Mă duc la bancă, completez formularul şi sunt anunţat că voi primi un telefon când ajunge cardul. Chestia asta cu sunatul se promite la toate băncile cu care am avut vreodată treabă (BCR, BRD, Raiffeissen, BT) dar niciodată nu te sună nimeni. Preferă să caute tot felul de scuze atunci când întrebi de ce nu ai fost sunat.În fine, mă duc după 10 zile lucrătoare. Cea care se ocupa de carduri era o domnişoară foarte bine îmbrăcată, aranjată, unghiuţe făcute… pitzipoanca.org, ce să zic. Aparent nu are timp să afle şi ea care sunt produsele oferite de bancă pentru că e prea ocupată cu manichiura.Cardul era acolo. Întreb de ce nu am fost sunat… evident aveam telefonul închis, deşi tot timpul telefonul meu e deschis. M-am obişnuit cu ideea. Semnez de primire şi întreb: „Asta e tot?”. Domnisoara spune că da.Apoi întreb de asigurare. Aşa era oferta, asigurare medicală gratuită. La care domişoara îmi zice că trebuie să mă duc la asigurări, ea nu ştia nimic despre asigurare. Eu, ştiind de la sora-mea că asigurarea trebuie să o primesc pe loc, de la bancă, o întreb dacă e sigură. Hehe… ei nu se ocupă de asigurări ci Asigurări Banca Transilvania se ocupă de asta. O rog să verifice şi după o aşteptare de aproximativ o oră în care ba a plecat în spate, ba a vorbit la telefon mi-a adus asigurarea.Ei bine, asta nu e tot. Anul astă am vrut să-mi prelungesc asigurarea. Din nou ma întâlnesc cu domnişoara – curios, încă lucra acolo. Deja este evident că Banca Transilvania încurajează incompetenţa. Mă duc la ea şi o întreb cum fac să-mi prelungesc asigurarea. Evident… nu se poate. Din nou, o rog să verifice. Se întoarce şi îmi zice că trebuie să am 3 tranzacţii făcute cu cardul (Euro 26) în străinătate. Din nou o rog să verifice. După o aşteptare de aproximativ o oră în care ba a plecat în spate, ba a vorbit la telefon îmi dă noul cartonaş (asigurare) şi îmi zice să vin peste 10 zile lucrătoare din nou sa-mi dea alt cartonaş, pentru că, deşi cartonaşul care tocmai mi-l dăduse era valabil, trebuia sa-l schimb cu versiunea nouă de cartonaşe. Evident, mă va suna :).După 10 zile lucrătoare, mă duc din nou la bancă. Nu veniseră cartonaşele.După încă o saptămână, iaraşi mă duc la bancă. Veniseră cartonaşele, mi l-a schimbat. Deja mă cunoştea. M-a luat în primire direct de la uşa. :)Episodul următor, Cardul de credit Mastercard Forte.


About Timisoara

asigurari-timisoara.ro
This entry was posted in Medicale and tagged , . Bookmark the permalink.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *